Jonna Lidström.

gokväll

Publicerad 2008-09-03 22:15:59 i Blandat,

nuu börjar som sagt träningsvärken blir värre.
IMORN blir det nog jobbigt att gå ur sängen..
fick reda på att jag ska jobba på karamellhuset mellan 11-19 imorn istället för 15-19..
som tur var hade jag inget planerat.. o pengar är ju alltid bra!
dock lite segt o jobba.. men jag ska inte klaga. glad för ett jobb.
sen är det fredag.. och då blir det nog nässjö, long time no seen liksom.

så alla som vill. kom o hälsa på mig imorn på jobbet.
happyhappy.
sen blir det styrka konditions träning på det.

har vart med tjejerna ikväll.
härligt värre.
helena bjöd på underbara muffins.
idol suger dock.
ska inte slösa mina kvällar på det den här hösten med.

ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela