Jonna Lidström.

:)

Publicerad 2008-09-07 15:45:28 i Blandat,

söndag. bra dag. skön dag.
vaknade vid tolvtiden. underbart. relaxade lite i soffan.
sen har jag gått en runda med mina kära föräldrar och ätit söndagsmiddag och efterrätt.
det är lite av en tradition på söndagen. laga god mat, umgås med familjen och prata om veckan och annat man missat att berätta om. det är mysigt. <3

i fredags efter jobbet fick jag en känsla av tacksamhet till min kära familj.
de stöttar alltid och trots ett evigt tjat så får de mig alltid att inse vad som är bäst.
så jag köpte en liten blomma till dem efter jobbet. bara för att visa att de är BRA.

 jag har en bra känsla i kroppen idag. lycka.
ikväll kanske lina &aron kommer hit på lite fika.
så jag ska nog baka lite nu. mina berömda muffins ju.
eller egentligen är det väl leilas recept.. men de har gjort succé i familjen med.

åkte ner på stan och inhandlade lite nödvändiga saker.
det har jag alltid gillat. att gå runt i mataffären med en korg/vagn och plocka i olika saker.
det gör mig glad på något sätt, konstigt men så är det.
man får en vuxen känsla... och lite längtar man till man har sitt eget.
fast då blir det nog inte lika roligt att handla mat, då måste man ju verkligen det.
mamma verkar inte så entusiastisk när hon ska storhandla.. men det har ju sina skäl kanske.

wellwell.
nu ska jag ner och göra lite muffins.
ha en härlig söndag vänner.

imorgon ska jag färga håret .. tokigt. haha. spännande.

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2008-09-08 16:50:05

hur gick det med färgningen? lägg upp bild!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela