Jonna Lidström.

aouch.

Publicerad 2008-09-03 09:09:00 i Blandat,

oooo. träningsvärk idag ja.
välkommen! men det är gött.
gick en runda nu på morgonen med.. kanske den lossnar lite haha.
det tog verkligen emot att gå ut.. regnigt o grått.
men efter en varm dusch och lite frukost kändes det bra igen.

jobb 10-19 idag då ja. taggish.
blir nog en bra dag. har lite att göra så tiden rullar på.
hejaheja.


I remember the time when my balance was fine.. and I was just walking on one fine wire..

Ibland bara går man.. man går utan att titta sig omkring,
jag har börjat titta mig omkring.. och vet inte om jag ser det jag vill se.
beslut som måste tas.
hata gesällen också. tyvärr. men behöver en modell snart.. annars skiter jag i det här.

tack för vänner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela