Jonna Lidström.

long time no seen.

Publicerad 2008-11-04 13:53:45 i Blandat,

hejhejhallå vänner.

tisdag och det är min dag.
heja heja.
ställde klockan på nio. kollade lite på sunes jul :)
(köpte en dvd med det i ullared haha)
frukostdags och det var smaskens. sen gjorde jag en chokladansiktsmask.
(köpte den på ullared med) riktigt renande verkligen!
har dock ont i huvudet, kroppen och halsen..
menmen. det får gå helt enkelt.
sen drog jag på mig några lager varma kläder och gick ut i frosten och kylan
solen sken också. det var riktigt härligt.

efter rundan gick jag förbi netto och handlade lite åt mamma och lite kesella till mina dinkelscones.
ja du läste rätt. DINKELscones med torkade aprikoser och valnötter.
det var jummi. eller det hade kunnat vara ännu godare om jag inte hade haft i dubbelt så mkt salt.
jag tyckte att 4 teskedar lät lite mycket :P menmen.
helt okej blev dem iaf. nyttiga som få!

helgen tillbringades i halmstad med ett gott gäng.
fin stuga. fina människor. fint väder. kan det bli bättre?
nja. knappast. :)

ska ner på stan med marie snart. trevlish.
kanske får hoppa träningen ikväll.. men ibland kan ju faktiskt förkyldningar gå över
om man tränar bort dem. aja jag får se hur jag gör.
det är iaf desperate housewifes på tv. 

imorn blir det jobb igen. 
ciao.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela