Jonna Lidström.

hejhej

Publicerad 2008-11-28 20:19:29 i Blandat,

the script är det som sjunger min nya favoritlåt :)
hejaheja. jag äälskar den.
the man hwo can't be moved.

snart kommer baby boo hit. chillidill.
imorgon vet jag inte vad som händer.
på kvällen blir det iaf klassåterträff :D jihooo.
på söndag. chuuurch. och sen julskyltning på stan och julkonsert som avslutning.
kommer bli en bra helg. men jag tror den kommer gå FORT.
fast det kanske är positivt.

en bra dag på salongen idag.
vi var fem som jobbade med fullt upp.
underbart roligt. lite ös liksom.
så skulle det vara jämt. älskar ös.
man blir lite trött i huvudet dock. men det är KUL när det händer lite.
känns bra nu.

ha en bra helg!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela