Jonna Lidström.

hej och hå med farbror frej.

Publicerad 2008-11-21 10:31:59 i Blandat,

fredagfredagfredag.
jobbade salongen mån, ons, tors.
nu blir det godisaffären fre & lör.
 jobb är bra. pengar är bra.
jag klagar inte :)

bara lite jobbigt att vara sjuk. feber o snornäsa :/ suck.
men jag klarar mig. såå tråkigt att vara sjuk över helgen bara.
iofs. aldrig roligt att vara sjuk. eftersom jag ändå inte kan vara ledig.
wellwell.
ikväll blir det luuuugnt. vila.
imorgon jobb, och eventuellt hillerstorp :)

nu ska jag gå och jobba.
kan bli mysig i affären idag. ska lyssna på julmusik, tända ljus och kika ut på snön.
jag slutar vid sjuuuuu. hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela