Jonna Lidström.

FÖRKYLD.

Publicerad 2008-11-19 22:21:38 i Blandat,

MED STORA BOKSTÄVER. (tyck synd om mig)

helt galet.
trodde att jag blivit frisk.
halsen kändes bra. hostan var bättre.
så jag tränade igår. och gick morgonpromenad idag.
då åker jag på värsta snuvan. så nu går jag runt och snorar som en tok.
har gjort det hela eftermiddagen över kunderna. FRESH!
nyser i stämmor med haha.
lucky me.
men hoppas på frihet inför helgen.
förkyldning är unfresh och det suger.


har ändå varit en bra dag.
har städat ur ett skåp på salongen som jag kan ha mina grejer i.
skickat in en f-skatt sedel till skatteverket.
snackat med chefen.
så jaa. jag ska hyra stol här i stan på en salong.
efter nyår drar jag igång.
ett stort steg. hoppas det är rätt.

taaaaankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela