Jonna Lidström.

det jag lever för.

Publicerad 2008-11-06 21:50:13 i Blandat,

veckan går så galet fort.
nu är det fredag imorgon IGEN!
känns som att jag nyss var i halmstad och kom hem.
men en fullbokad dag på salongen imorgon iaf.
är gött för då går dagen FORT och sen åker jag till hillerstorp.
på kvällen blir det att lyssna på en spelning och hänga lite med folket.
åker sedan hem lördag eftermiddag och hänger med släkten till syster lina som fyllt år. KALAS blir det minsann.
på söndag ska jag på kurs med salongen i västervik.
TREVLIGT!

by the way. jag har nyss hittat caps lock-KNAPPEN.
bra va.

nu ska jag snart krypa ner i bingenvingen.
ska bli skönt.

ja just det ja..
vad jag gjort idag?
vaknade.. kollade lite på sunes jul. käkade frukost och slog in lite födelsedagspresenter/farsdag-paket/julklappar.
städade ur min tros/strump-låda och gjorde plats för lite nytt o fräscht. pratade i telefon.
kollade på film. fikade. tränade. duschade. åkte till nässjö och fikade med gamla godingar från klassen m.fl :)
typ så.. en BRA dag

godnatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela