Jonna Lidström.

bidoobidamdam

Publicerad 2008-11-11 10:48:17 i Blandat,

vaknade halv nio.. rätt tidigt för att ha sovmorgon.
kunde inte somna igår heller.
svårt att slappna av eller nåt.. likadant idag på morgonen.
menmen.. kollade lite på sunes jul :P jag är en tönt jag vet.
men det är så himla mysigt.

sen har jag käkat frukost. bäddat sängen. fixat med lite tvätt.
suttit här..
vill inte gå ut och gå i regnet. för det är skittråkigt och BLÖTT!
orkar inte duscha.. gör det sen innan jobbet vid två.
baka blir man bara sugen på sött av.. haha.
men ska nog packa lite till örebro.. så slipper jag stressa med det på torsdag.
för då åker jag och marie till NORDENS STÖRSTA julmarknad :D
jihoo. då kanske man får lite julstämning och det är ju aldrig fel.

eller ska jag lägga mig i soffan kanske.
ja kanske det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela