Jonna Lidström.

back to the corner.

Publicerad 2008-11-27 17:29:35 i Blandat,

ajajaj. halsont som inte går över.
jag är livrädd för att träna när man har ont i halsen.
tänk om man skulle få någon såndär inflamation i kroppen som aldrig går över :/
så det fick bli en promenad idag istället.

hittade lite papper på en novell som jag började skriva i våras.
har fortsatt lite med den idag. älskar att låta fantasin flöda fritt.
novellen stämmer väldigt bra in på hur min framtid förhoppningsvis kommer bli.
och det gillar jag :) man liksom leker sig in i framtiden.

har varit ledig idag. sov till nio som en stock. pappa var hemma och sjuk. mamma började jobba vid ett.
så det var en mysig morgon. eldade i kaminen, tände ljus och åt god frukost ihop.
man inser inte hur lyckligt lottad man är egentligen.

och jag har handlat nästan alla julklappar färdigt och slagit in dem. I'm a good girl :)

Kommentarer

Postat av: Emelie R

Publicerad 2008-11-27 22:23:16

ooo fuskigt..jag har knappt hunnit börja ;)

skulle vi byta..eller hur bestämde vi?

krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela