Jonna Lidström.

back off. please.

Publicerad 2008-11-12 19:45:01 i Blandat,

har en såndär dag då tålamodet är kortkortkort.
men det är helt okej. jag försöker chilla utan att reta upp mig på allt :P

eftermiddagen gick segt på jobbet.
men nu är det bara goa grejer att se fram emot.
imorn åker marie och jag till växjö sen huseby ( vet inte hur många ggr jag skrivit det nu)
jobbar till ett på fredag, sen drar vi till örebroooo. :)
kommer bli en toppenhelg.
lite orolig över hur jag få med mig allt i en enda resväska bara.. 
vill ju inte se ut som en luffare heller :P haha men lär väl göra det kanske.  

ser fram emot en kväll i soffan.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela