Jonna Lidström.

solkysst

Publicerad 2008-05-11 18:38:54 i Allmänt,

underbara sommarvärme.

trots att jag inte har avrit hemma så mycket i helgen så lyckades jag ligga ute och steka idag.
så härligt med värmen.
och solkysst har jag minsann blivit.

det var ett fint bröllop igår.
tårar av glädje i kyrkan.
och tårar av skratt på festen
haha.
trots att jag serverade han vi chilla rätt mkt o höra lite på festspexen. rooligt.
jag vill ha en rolig bröllopsfest, och avslappnad. fy vad tråkigt med stelt och snobbigt.

jag gillar inte det faktumet att det är projektarbetsdag på onsdag.
då ska allt vara klart. rapporten ska bli färdig och jag har inte kommit så långt.
jag orkar inte ge allt.

och min HALS gör ont!!. pooopie.

imorgon ska marie och jag springa vårruset. hoppas på sol. med tydligen ingen värme.

allt gott/ Joli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela