Jonna Lidström.

lalala.

Publicerad 2008-05-20 18:21:16 i Allmänt,

en stressig morgon.

först cyklade jag till vårdcentralen och tog proverna då var det 15 min till tåget.
sen stack jag ner till apoteket och skulle köpa solskyddsbalsam till läppar :)
och då ville de att jag skulle bli medlem med.. sen var det 5 min till tåget.
då kom jag på att jag skulle ta ut pengar till att köpa färg i skolan.. cyklade under tunneln och sen till automaten.
nämen.. tror ni inte att mitt kort inte fungerar då? "kortet kan ej läsas, var vänlig avbryt"
KUL! om kortet hade varit avmagnetiserat eller något nu lagom till agia napa..
så fick cykla under tunndeln igen och kom iofs fram lagom till tåget kom till stationen. men blää vad jag hatar stress.

:P menmen. i nässjö funkade uttaget och jag tog ut i euro med. nu är det snart dags. :D :D
sen bjöd lärarna oss på lunch. en god buffé var det. proppmätta blev vi. härligt.

väl hemma i sävsjö lånade jag lite böcker till flyget och stranden.
kan man behöva. och vi köpte lite nudlar idag med. eventuell lunch.

det mesta är fixat nu. imorgon ska det packas ner.

tjohooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela