Jonna Lidström.

kurr

Publicerad 2008-05-13 10:42:28 i Allmänt,

i magen.
jag är schvajnigt hungrig och det är dags för mat snart.
firre står på matschemat. hm..

sista kundpasset någonsin idag.
någonsin någonsin..
det är lite deppigt, läskigt, underbart, skönt, kul, sorgligt, konstigt, snopet.. jadu. massa saker.

ooh. hungrig jag är haha.
ikväll blir vi förresten bjudna på mat av karamellhuset.
ut och äta ska vi.. gamla jobbargänget. typ tack&hejdå-middag.

skrev färdigt projektrapporten igår.
klockan hann bli en del, men var så skönt att få det gjort.
lite hostig o snuvig idag, men jag hoppas på att det går över FORT :)

you bring sunshine into my life.

hm. nästa vecka drar vi iväg till cypern. shit pommes vad tiden går fort.
så mycket jag vill hinna med innan :)

ey. nu ska vi äääta. innan min mage kurrar ihjäl sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela