Jonna Lidström.

helgen

Publicerad 2008-05-05 07:01:08 i Allmänt,

har varit helt kanon.
jättelång och jättebra.

ons-tors sov vi över i gsons stuga.
tors kom lina aron hem, hängde lite med dem.
fre jobbade jag till sju, hängde med helena o viktor.
lördag jobbade lite, fixade massa grejer, bio i jkpg, lördalive i pingstkyrkan.
söndag träffade chefen, fixade gesälltack, åkte till hillerstorp och testade balfrisyr. sen blev det spontanglass, spontanpromenad, chill på spontanfilt som avslutades med spontangrill hemma hos anton. en spontankväll :) haha

ja så vilken helg det har varit.
mycket som händer i veckan med.
mest roligheter =)

jag kom på att jag kunde haft sovmorgon idag om jag vart lite busig
men ska planera projektarbetsdagen så lika bra man går haha.
nä nu får jag pallra mig ner till tåget.

ha en underbar dag. I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela