Jonna Lidström.

freedag. FREE - dag

Publicerad 2008-05-17 12:54:33 i Allmänt,

en mysig dag.
började med helena-frukost :)
sen blev det en solrunda på badhuset..

stannade förbi mormor&morfar på hemvägen.
bjöds på middag och mys. mums

hem, hoppa in i duschen.
käka lite.
sen blev det en kväll i h-torp.
lagade tacos först.
kikade på fotbollsmatch
avslutade med hockey haha..
ja det blir ju så när killarna får bestämma.
men det var en kul kväll!

mindre kul när jag kom hem bara..
skulle backa in på vår SMAAALA infart..
tror ni inte att jag skrapar emot höger sidan av bilen i trädet o en järnpinne ?!
IGEN. fast förra gången var det när jag skulle ut.
så kass är jag. :/
det var mörkt.. men såg att det blivit vita skrapsår på bilen och den nylackade dörren. jippie.
pappa o mamma blev mindre glada idag när jag berättade.
så nu lär jag knappt få köra bil på ett tag.
tack för den.

nä nu ska jag gå en långrunda och rensa huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela