Jonna Lidström.

blogga måste man hinna

Publicerad 2008-05-12 23:30:53 i Allmänt,

trots att klockan är halv tolv och jag ska gå upp vid sex imorn..
menmen. sånt är livet när man måste prioritera plugget.
projektrapporten ska va inne på onsdag o imorn hinner jag inte skriva den.

men nuså är jag färdig. pappa ska bara skriva ut lite bilder o grejer imorn.
känns skönt.

jag o marie åkte till vårruset idag och sprang.
en härlig runda i klart väder.
trots halsont o seg kropp kämpade jag på hela rundan.

efteråt tog vi bilen och körde till en park och la oss på en filt.
där käkade vi tortillas som vi gjort hemma.. drack cider och åt choklad & ananas.
det var riktigt mysigt och en bra avslutning på rundan :)

ey.
kämpa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela