Jonna Lidström.

back home.

Publicerad 2008-05-10 12:21:06 i Allmänt,

STOCKHOLM var hett hett.

torsdagen.
åkte tåg och var framme vid tolvtiden.
gick direkt till Goldwells studio och fick fika.
sen hade dem inspiration för oss, klippningar o uppsättningar o färger. KUL!
vid femtiden var vi färdiga där och då gick vi till gamla stan till boendet. mysigt och perfekt väder.
efter incheckningen njöt vi en stund vid vattnet i solen i gamla stan och sen tog vi färjan till gröna lund.
där blev vi frisörklasser bjudna på tvårätters middag och vi var väl runt 100 pers och hade restaurangen för oss själva. lyxigt. och de passade upp på oss. ;)
efter ett par timmar var det gaaanska fnittrigt inne på restaurangen och vi taggade utgång. så de fixade in oss på ett ställe i stockholm. inte värsta öset men det var kul med lite shakyshaky.

ojoj. blev rätt sent så vi var en hel del trötta på fredagen. men sen fick vi frukost på ett mysigt café utanför boendet och sen checkade vi ut och drog vidare tillbaka till studion på ekonomikurs. faktiskt intressant. och jag höll mig vaken :)
gissa vad vi gjorde sen? :) ja vad gör man om man har 3 timmar över i stockholm. jo man shoppar. hejdlöst haha..
underbart. vi irrade runt och solen stekte så varmt var det.

men en riktigt rolig resa med underbara frisörerna.

väl hemma drog jag till stugan och grattade pappa. släktkalas och god mat. grillning och tårta. mumma.
och kvällen avslutades med lovsångsmöte på kulturhuset.

ställde klockan o pappa, jag o aron gick en runda innan frukost.
lina o filippa var hurtiga och sprang :)
sen har jag stekt i solen ett par timmar och fixat håret på en del av värdparet på bröllopet idag.
jag ska servera där och nu måste jag verkligen in i duschen o skölja av solhettan.

så ikväll blir det bröllop för fulla muggar. HEJ!

bilder kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela