Jonna Lidström.

...

Publicerad 2008-05-14 19:57:14 i Allmänt,

kära nån.
att det ska vara så mycket hela tiden.
men nu kan jag snart pusta ut. imorgon har vi nationellt prov och det är det sista stora innan STUDENTEN!
nästa vecka är chillicill :) och på fredagen drar vi till CYPERN!

igår rann det bara över.
för mycket att tänka på och för lite sömn = tårar och utmattning
menmen. bra familj som alltid hjälper.

projektarbetet är nu över.
hade sån dag idag.. mycket folk och en massa kladdkaka haha,.
vi hade lätt schysstaste stället.
en glasbur med rosor i, spotlights, nice musik och allmänt fräscht :)
såklart bjöd vi ju på kladdkaka med

nu ska jag göra sista engelskaläxan i mitt liv och äta lite mat.

imorn slutar jag halv tolv.. sen är det HELG :)

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2008-05-14 21:39:52

visst har vi en fantastisk familj? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela