Jonna Lidström.

update

Publicerad 2008-03-03 18:45:57 i Allmänt,

på mitt liv ska ni få nu.
vad som händer...

ikväll t.ex..
nu har jag jobbat på k.h
planerat lite till helgen med marie.
nu ska jag och helena snart gå en runda i kylan. ska bli skönt!
sen ska jag skriva klart mitt CV, kolla på Simon&Tomas.
efter det ska jag göra en kladdkaka till kundpasset i skolan imorn.

förresten har jag sovmorgon imorn.
härlish. kan sova till nio. underbart.
sen blir det kundpass till fem.
träning på kvällen.

onsdag. slapp skoldag.
gesällträning på eftermiddagen.
ev. projektplanering med corre o ida. kolla på marie antoniette.

torsdag studiedag.
ev. träna.
lunch med ida O på milano.

sen blir det Eskilstuna för hela slanten.

DÄR ja.
ni som inte vill veta vad jag ska göra de närmaste dagarna.. hade ju inte behövt läsa det här inlägget då.


I fall down on my knees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela