Jonna Lidström.

dizzy.

Publicerad 2008-03-28 22:06:49 i Allmänt,

wiiie.
jag är så trött att jag knappt kan ha ögonen öppna.
haha. helt otroligt.
jag har sovit grymt mycket på lovet.. men ändå är jag så himla trött.

jaja.
lång dag på jobbet idag.
men blev en go avslutning med härlig fredagsmat med mamma och storasyster.
lets dance-final med o allt :) intresserad? not.. men lite glammigt är det ju.

jobb imorn då ja.
sen blir det jönköping med marie.
Ikea en snabbis innan bion. ska köpa lite nytt till rummet tänkte jag.
köra på härliga vår-färger,
KUL!

nä nu ska jag kolla vem som vinner lets dance.
sen ska jag verkligen sova.
upp vid åtta imorn JOO men det är tidigt en lördag faktiskt!

gonatt sweeties.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela