Jonna Lidström.

walk walk walk

Publicerad 2008-06-03 22:25:43 i Allmänt,

igår hade vi grillkväll med klassen hemma hos elin.
det var en riktigt mysig och lyckad kväll.
vi bjöd frisörlärarna på grill-buffé, spelade kubb och alias.
en go kväll.
kommer sakna de där brudarna helt klart.
vattenfast mascara på studenten? kanske det.

blev ingen ölbrännboll idag.. blev tydligen ikväll istället..
och dansen blev framflyttad så jag missade den.. hårfärgning till balen gick före :)

imorgon ska jag steka upp mig lite till.. helt otroligt vad fort färgen försvinner :/
deppdepp.

wiie. det pirrar i magen om torsdag.
en dag man har längtat efter sen man var liten flicka.
hoppas på en kanonkväll!

I don't know what I've done.
or if I like what I've become.
but something told me to run..

there were sounds in my head
little voices whispering..
that I should go.. and I found myself listening.

I thought love was black and white..
that it was wrong or it was right

jag önskar någon kunde säga vad som är rätt och vad som är fel..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela