Jonna Lidström.

underbart liv.

Publicerad 2008-06-15 17:26:57 i Blandat,

gick upp vid nio som planerat.
en utflykt med mamma, filippa, mormor och morfar var på gång.
filippa övningskörde först till hjälmsbodarna där mormor ville kolla in nån gammal tants kläder på utställning haha.
sen for vi Öhr, där ville mamma&mormor in på lanthandeln och sen kolla in blommorna i trädgården.
morfar och jag kikade mest runt och satte oss i en hammock. sköntskönt.
jag började bli kaffesugen så vi körde vidare till moheda, loppis där varje söndag. en massa grejer. mycket koppar och en hel del schyssta prylar. men först fikade vi. ohh. efterlängtat kaffe. (börjar jag bli beroende? nää)


fikafika.
det hängde t o m koppar i träden. haha. lite speciellt.
sen gick vi runt på loppisen. bara mysigt att titta lite.
vi hade tur med solen också.

en mycket bra liten resa. mormor o morfar är mysigast. :) en riktigt söndags-dag.

väl hemma slängde jag mig i soffan. blir så trött av halsflussen med.. hoppas på bättring snart. fick ont nu igen när jag var ute.. menmen.

igår var också en go dag med tjejerna.
blev en spontanresa.. också med Öhr som mål. (dit borde alla åka som vill ha en god fika på mysigt ställe)
först stannade vi till i lammhult, gick in på svenssons. typ studiebesök.. nästan allt är svindyrt.
också en sväng in på chokladbutik med handgjorda praliner. mumma.
Öhr nästa - blev en fika där med. :)
sen konsum i sävsjö.. inhandlade kvällens fotbollsmål.
MATCH! ojoj, mer insatt än nånsin var jag nog. ont i halsen av skrikande. men roooligt!
synd att stämningen dog av det sista målet bara :/
jaja. filmdags nästa. ett drama, inte bästa filmen kanske. men ja, nu har man ju sett den iaf :)

imorgon börjar allvaret.
första riktiga dagen på salongen. fullbokat. stressy?
hoppas allt går bra!

kul att jag kan vara till inspiration.
fortsätt läsa :)



och JA jag har märkt att det har blivit mycket fika p¨å senaste tiden.
men nu satsar jag enbart på beach-09.. så förvänta er inget i sommar haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela