Jonna Lidström.

toodiloo

Publicerad 2008-06-12 23:01:51 i Blandat,

jag blir glad av fina kommentarer.

för min hals gör så sjukligt ont.
(serre asså)
nog värsta nånsin.. men ska ringa den kära vårdcentralen imorn och försöka gå till doktorn.
hatar halsprov.. man spyr nästan av dem.
huvudet dunkar. gaah!

hoppas jag blir frisk snart.
vill ha en bra  helg med massa roligt.

imorn ska jag vila.

har förresten varit en mysig kväll.
jag och brudsen köpte pizza efter jag hade jobbat klart
sen drog vi till linus tomma lägenhet o kollade på den bästa sommaren.. haha roligare film får man nästan leta efter.
"pass på att ha roligt nu, man vet aldrig när man får roligt nästa gång" och så guppet med haha.. jaja
sen blev det lite jordgubbar, nötter, godis o chill. lovely

send someone who loves me. I need to rest in arms. keep me safe from harm. in pouring rain.
give me endless summer.
( robbie, du är mannen)

Kommentarer

Postat av: hemlig

Publicerad 2008-06-13 00:58:46

hoppas din hals fixar sig / du e söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela