Jonna Lidström.

sundays. sunny days. whatever

Publicerad 2008-06-29 22:46:32 i Blandat,

hann faktiskt gå en runda innan.
solen sken upp en liten stund o jag skyndade mig ut.
sprang lite bara för jag inte ville bli blöt haha.. de mörka molnen närmade sig med stoormsteg.

typ en kvart efter jag kommit hem stod sebban o coffe vid dörren.
trevligt med lite sällskap o chill. :)

jobb till sex imorn. sen blir det jkpg med helena och emelie.

tack för den här helgen. bara 5 dagar till nästa.

hejhej / jonna lidstroem.



hade jag varit en doppel hade jag nog sett ut sådär haha.
gå in och gör dig själv. rätt kul faktiskt :)


http://www.doppelme.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela