Jonna Lidström.

STUDENTEN

Publicerad 2008-06-11 11:48:51 i Blandat,

  

vilken dag.
en dag jag aldrig kommer glömma.
vill bara göra om allt igen och igen.
menmen.
nu är det över och livet har börjat :)
förhoppningsvis tas jag med på en spännande resa.

söndagen blev lugn och familjig.
sov till ett typ, hjälpte till att städa undan lite efter festen.
sen blev det mys med familjen, studsmatta och bad i stugan m.m.
är alltid lika roligt när lina&aron är hemma med.

måndagen blev solig och varm. stekte med marie.
jobbade lite på salongen.
sen blev det en mysig 2 mils cykling till skärsjöbaden.
där fikade jag marie o helena o hade det gött.

igår var jag i hillerstorp/värnamo hela dagen.
gjorde balfrisyr och hade trevligt.
fotboll på kvällen. hejaheja!

min hals har tyvärr svullnat upp till en fotboll känns det som.. passande :P
lite surt.. vill inte känna mig hängig och sjuk nu.
hoppas det går över fort.

tänkte gå ner på stan idag och fira de nybakade studenterna i sävsjö.
GRATTIS till er!


Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2008-07-14 23:29:57

Grattis till studenten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela