Jonna Lidström.

mmm. soft

Publicerad 2008-06-13 19:32:31 i Blandat,

har vart en väldigt soft dag,
en kryapåsig-dag. skönt.

mamma o jag somnade i soffan förut.
hur skönt som helst.
sen drack vi lite kaffe o jag pysslade lite med fotoalbumet.

mormor&morfar kom förbi med..
ville inte vara så nära för det smittar ju litegrann.
men trevlig liten stund.

nu är jag proppmätt av bakpotatis och god kycklingröra.
blir nog en film och lite te ikväll.

på ett sätt gillar jag nog såna här dagar. visserligen tycker jag inte om att inte ha nåt att göra. jag blir så grymt rastlös... men nån dag ibland kan man faktiskt behöva lite lugn och ro :)

ha en härlig kväll! / JoLi

Kommentarer

Postat av: hemlig

Publicerad 2008-06-13 22:03:05

söt du är ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela