Jonna Lidström.

it feels like home to me.

Publicerad 2008-06-25 09:41:28 i Blandat,

vaknar med ett leende på läpparna.
blir nog en bra dag det här.

mammas födelsedag förresten.

igår när jag kom hem från helena fick jag för mig att skriva ett fint kort till mor min.
en kärleksförklaring hehe. ställde det i köket ihop med lite flaggor o grejer. GRATTIS!
hon är verkligen värd det bästa <3

wellwell.
lång dag idag. eller iaf hemma sent.
hoppas på en inte så stressig dag. vore skönt.

nu satsar jag 110 % på allt.
let get this life started.
råkade läsa ett kanonbra bibelord som fick mig att inse vad som verkligen betyder något.
rom 13:13-14

it feels like home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela