Jonna Lidström.

fredagen den 13

Publicerad 2008-06-13 14:20:02 i Blandat,

jaja. ganska jobbig natt.
vaknade av halsen o kunde inte sova..
så gick upp o drack lite vatten o gick på toa.
men lite komiskt ändå för filippas säng var tom.. o klockan stod på 03.30..
pappa vaknade när jag gick upp o ringde henne..
då hade hon gått runt i stan i fyra timmar med en kille. jaja där ser man ;)

iaf så gick jag till doktorn idag och fick förklarat att jag hade hög sänka och halsfluss.
så nu blir det hostmedicin och penicillin i 10 dagar.
usch. huvudet är tungt och kroppen mår inte bra.. men skönt att veta att jag kommer bli bättre iaf. :)

mamma är söt. jag fick välja mat till ikväll och hon insisterade på att jag ska stanna hemma hela helgen..
så lär det väl inte bli.. men ikväll blir det nog soffan för min del.
kan ju va skönt ibland alltså.

tänkte ge mig på det där med scrapbooking också. köpte lite papper innan, har en massa kort som måste klistras in i album.. lika bra att göra nåt roligt&fint av det.. men det gör jag nog nån annan dag.

världens värsta hagel innan. lät som nån slags invasion på gång.

 

Kommentarer

Postat av: hemlig

Publicerad 2008-06-13 18:28:03

fin du är på bilderna från baldagen .

Postat av: ;P

Publicerad 2008-07-30 12:19:54

HAHA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela