Jonna Lidström.

dagar som rullar

Publicerad 2008-06-12 12:01:31 i Blandat,

den här veckan har jag det rätt bra faktiskt.
är en av mina semesterveckor egentligen. för inget jobb förrän nästa vecka och framåt.

så skönt att kunna sova så länge man vill.
mamma är hemma på förmiddagen med.. vi har plockat in alla presenter på mitt rum.
städat och fixat, det är det tråkigaste som finns. men skönt efterråt.
nu ska vi fika på lite jordgubbspaj som jag gjorde igår. mums.

vid tre börjar jag jobba kan man säga.
slutar kl 7. fick en fråga om karamellhuset igår.. så rycka in kan man ju alltid.

kvällen blir nog med tjejerna. planera lördagen :)
då ska vi ha en dag ihop.
skulle åkt iväg och sovit nånstans.. typ vandrarhem.. men äsch, en dag räcker.
kanske heja på sverige på nåt ställe i jkpg.

beslut som måste tas.
men skönt att bara gå.. gå utan att ta dem.
så jag går.


jag har tagit STUDENTEN. helt ofattbart.
nu vill jag flytta hemifrån och göra nåt häftigt av mitt liv.

Kommentarer

Postat av: hemlig

Publicerad 2008-06-12 16:50:41

du e söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela