Jonna Lidström.

dag för dag

Publicerad 2008-06-04 18:22:57 i Allmänt,

imorgon är då den efterlängtade BALEN.
dagen man drömt om sedan barnsben.
ska bli underbart.

har varit en härlig dag idag.
gick ut i solen vid tio, stekte till halv ett typ.
käkade lite gott, städade rummet till studenten :) det behövdes kan jag säga
sen drog jag o marie till campingen och käkade glass i solen. skönt.
har fixat naglarna idag med. hoppas dem håller sig fina nu bara.

ikväll kommer syster och hennes man.
det blir jordgubbar, mjölk och pääs.

a girl can get lost in those deep city lights.
they only listen to me when I sing
and I don't feel like singing tonight.


för jag ska ta studenten
hurra vad jag är bra!


image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela