Jonna Lidström.

a day off

Publicerad 2008-06-26 17:16:31 i Blandat,

mm. helena och jag gick en riktigt långrunda.
vi fick inte en enda droppe på oss.. men ca 15 min efter vi kommit hem
öppnade himlen sig. helt otroligt.
fick bli lite soppa och lingongrova till lunch, det fick duga :)
sen ett snack med storasyster om livet och andra viktigheter i telefon. miss you sis.

därefter var jag sen till massagen.. mamma kom lite sent och jag skulle ta ut pengar innan.
himlen var fortfarande vidöppen och ja.. man kan säga såhär att jag blev dygnsur på 2 sekunder i regnet. bara genom att springa från bilen till bankomaten.. menmen. med lite olaglig körning hann jag i hyfsad tid till massagen iaf :)

det var helt underbart skönt. lika avslappnande som förra gången.
ryggen mår lite bättre nu.

snart ska vi äta fläskfilé och ungstekta potatisar i sesamfrön.. eller nåt sånt. mamma hittade ett recept som lät gott.
jag är utsvulten. och jag har kollat på två filmer idag.

åh vad jag älskar lediga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela