Jonna Lidström.

torsdagsvila.

Publicerad 2008-07-10 16:18:42 i Blandat,

vaknade av mig själv redan vid halv nio..
lite väääl tidigt att gå upp när man är ledig.
men jag slumrade lite till nio. sen gick jag ner :)
frukost och tidningsläsande.
kollade på inspelat avsnitt av leila bakar. mums.

solen började titta fram så jag gav mig ut för att gå en runda.
riktigt skönt.
min ipod och jag. ett bra team måste jag säga.

hem, duschade en välbehövlig dusch.
fixade med inpackning och grejer. skönt.
kan knappt sminka mig för jag fjällar :/ haha
ska inte bränna mig mer i ansiktet. dumt!

mormor bjöd på mat idag igen såklart.
så har tillbringat eftermiddagen där.
kortspel och yatzy med kusinerna. mysigt.

nu ska helena och jag cykla till vallsjobaden och ta en fika i kvällssolen.
jag mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela