Jonna Lidström.

tjaalalala

Publicerad 2008-07-23 21:52:16 i Blandat,

underbara sol.
tog bikinin, solstolen och ipoden med mig ner till sjön idag.
så härligt ute i stugan.
klarblått hela dagen. kunde inte varit bättre :)
knappt man vågade tro på det
vi rodde ut på sjön och stekte.
brände mig lite i ansiktet.. inte bra alls. vill verkligen inte göra. men vad ska man göra utan solskydd liksom.
haha inte säkert man lever till man är 50 ändå så varför oroa sig :P
lite rynkor här och var kan väl inte skada.

imorgon bär det av till oskarshamn med 3 sköna polare.
det blir sol, bad och festival. vad mer kan man önska sig.
perfekta sista dagar på semestern.

snart drar det igång igen.
jobb. jobb. jobb.
men sen väntar fem dagar på frizon. jag ska verkligen inte klaga alls.

jag ångrar allt och ingenting. men blickar framåt. sjukt skönt :)

comments.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela