Jonna Lidström.

ojooj.

Publicerad 2008-07-19 22:29:19 i Blandat,

nu sitter jag här vid datorn i eskilstuna.
dagarna har gått fort! jag kom i torsdags eftermiddag och imorgon åker jag tillbaka till småland.
jag tar e-tuna borna med mig :) en kärra kommer lastad.
hela kvällen har vi packat ner grejer i kartonger och sprungit upp och ner till tredje våningen.
ett himla gött träningspass! men det fick bli en pizza i farten med så det gick väl jämt ut haha.

har varit en riktigt bra dag.
amanda mötte upp mig i västerås och vi drog till stan.
träffade viktoria, erik och cynthia och sen blev det lite shopping.
först tittade jag mest men sista halvtimmen innan affärerna stängde blev det några inköp ändå :P
kunde inte motstå några t-shirtar, en halsduk och blev helt käär i en väska. mums. den ska jag använda flitigt!

efter vi var färdigshoppade drog jag och amanda hem till robban.
där rakade jag&mandy mohikanfrilla på honom haha. hans päron blev inte jätteglada. men han hade bestämt sig.
sen var det knappt att jag hann med tåget, men riktigt bra dag blev det iaf!
västeråsarna är inte så dumma som man kan tro :)

nu har jag skitont i ryggen. har haft det ett tag. pust. vet inte varför den är så svaaaaag.
ska nog ta en dusch efter "passet" och sen blir det sängen.

tjaaa rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela