Jonna Lidström.

lalalala

Publicerad 2008-07-19 10:02:14 i Blandat,

har det mycket bra här uppe.
trivs med de här två stollarna :)
i torsdags var vi på en djurpark, åt och kollade på tokiga djur.
igår var lina o jag på stan en sväng. blev lite inköp som jag inte hade planerat haha.
jaja men så är det när man inte bor i storstan. då får man ju passa på när man väl är där.
sen fixade jag till dem i håret lite. tokfräscha blev de nu. tack vare mig :P
vi lagade god mat och tog det lugnt efter det.

idag ska jag ta tåget in till västerås. träffa amanda pumpkin:)
gå liten sväng på stan vi med. kanske hittar nåt jag missade igår haha.'
sen får vi se vad som händer ikväll. kanske stannar i västerås.

imorgon åker jag, lina o aron ner till småland igen.
tar med en kärra med massa flyttkartonger. äntligen flyttar de ner till oss.

wellwell.
nu ska jag kika på vad jag ska köra för outfit idag. hm.


gå in på den här länken. lyssna på låten, man blir berörd.
http://www.youtube.com/watch?v=d08X2lN669k

lalalala..
You put me through so many emotions, 
Now baby its your turn for that,
Cause in your empty heart
I had left a mark,
The best you never had.
no, no, no

lalalalala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela