Jonna Lidström.

hemma igen.

Publicerad 2008-07-22 14:25:32 i Blandat,


The flowers are faded now, along with your letters
They will never see the light of day, cause I'll never take them out
There's no turning back, it's for the better
Baby I deserved more then empty words and promises
I believed every thing you said, and I gave you the best I had

jag tror jag kommer lyckas denna gången.
det är för det bästa.

sool idag ju.
underbart.
igår hängde jag med hannis, helena och sofia på kvällen.
johannes och deivid kom förbi en sväng med :)
helena stannade kvar och sov hos mig. mysigt.
vi kollade på sexandthecity avsnitt till sena natten haha.

nu ska jag ut till stugan. ta det lite lugnt.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela