Jonna Lidström.

all I need

Publicerad 2008-07-02 20:56:27 i Blandat,




don't wanna say anything wrong.
just want you to want me as I am.
don't want you to be mad.
but I want you to to care.

is this now, is this we, is this our time
is this what you want. do you want me.

don't wanna go the wrong way.
but I wanna go your way.
don't just think, ask, feel, talk.
I just want you to fight

is this now, is this we, is this our time.
is this what you want, do you want me.

I think it's you and me, it's our time.
this is what I want


hörde en fin låt på radion idag.

en till här : http://www.youtube.com/watch?v=z7U3YWD_KWo

busy day idag.
bättre med fullt upp iofs, då slipper jag städa så himla mycket haha
har haft goa kunder och en bra dag.
avslutar den nu hemma hos familjen hanzén. god mat, gott fika och gott folk.

har inte fått sola nåt idag.
men tröstar mig med att det faktiskt är farligt att sola :P så det så.

Well, all I need is the air I breathe and a place to rest my head

Kommentarer

Postat av: aron

Publicerad 2008-07-03 00:26:26

hej "lillsyrran"!

vi är på hampe med 300-400 kids.

riktigt skoj e de.

men sorgligt att ja o lina inte kan bo tillsammans.

snart kommer ju dina föräldrar de blir skoj.

sen kanske du kommer upp o hälsar på?



ha de bäst!

massor me kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela