Jonna Lidström.

yeeeiii.

Publicerad 2008-01-17 07:05:40 i Allmänt,

jag har precis bevisat för mig själv att jag kan gå upp 30 min senare än jag brukar och ändå hinna i tid och ha tid över. annars skulle jag ju inte sitta här :) haha
och jag har inte stressat idag. undrar vad jag gör de andra dagarna?

torsdag = snart fredag = snart HELG :)
v 4 nästa vecka.. sen går vi bara 3 veckor i skolan och sen är det LOV igen.
häärligt.

såg på tvn att det ska bli klarblått och sol hela dagen på lördag
fyy vad surt. när solen äntligen kommer fram så jobbar jag till halv fyra.
jag tror inte solen tycker om mig. har itne träffat den på huuur länge som helst :(


boxersice och färga mammas hår blir det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela