Jonna Lidström.

yeeeeiiii!

Publicerad 2008-01-23 16:24:20 i Allmänt,

glada dagen :)
underbart med studentkänsla.
det känns riktigt bra att ta studenten nu alltså
oavsett vad som händer efteråt så tror jag det kommer bli kanon!
jag är öppen för allt :)
verkar som om det kommer lösa sig med sommarjobb nu också!

provat studentmössor idag. greeeeat.
min blir Frisör * Jonna, och 2008 på baksidan :) kanske beställer en handduk med hehe, till Agia Napa-resan.

sista lektionen inställd med. så då blev det ner på stan och köpa lite grejer
sen fika med brudarna :)

jag är happyhappyhappy.
och helgen kommer bli kalas.
hoppas bara att det löser sig med hämtning i nässjö på fredag.
nån som ställer? typ runt 01.00 :) hehe pleease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela