Jonna Lidström.

tankar.

Publicerad 2008-01-31 15:12:24 i Allmänt,


igår drog jag och lite klasskompisar till kattis och vi lagade tacos.
det var mumma.
massa skratt och godis och najsigt.
myspys var det.

sen taggade vi upp oss och gick ner till bryggeriet på stan.
där träffade vi massa härligt folk.
det blev dans, svett och mycket skratt.
haha.
somnade halv tre kanske.

idag gick vi upp åttatiden sen var det friluftsdag och vi bowlade.
jag söög. men det var kul ändå.
nu är jag hemma och jag är trött och ska snart sova en stund.

____________________________________________________________________


Man kan vara besviken på sig själv, men det kan man komma över.
Det värsta är när man sårar dem man verkligen bryr sig om och dem blir besvikna på en.
Det gör ont och allt bara rasar..


And I remember the time my balance was fine
And I was just walking on one fine wire

But it's frayed at both the ends
And I'm slow unraveling

Life plays such silly games inside of me
And I've felt some distant cries, following
And their entwined between the night and sun beams

Oh I wish I was free from this pain in me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela