Jonna Lidström.

spicy

Publicerad 2008-01-24 16:40:55 i Allmänt,

sömn.

har haft svårt att somna varje kväll denna veckan..
igår tog det nog 1,5 timme minst :/
det märktes idag.. huvudet var tungt och jag kände mig nästan sjuk.

hjärnan går på fullt ös när jag lägger mig så den hinner väl inte varva ner..
så ligger man bara och tänker på massa strunt istället.

men imorn är det FREDAG!
och det ska bli sjuukt roligt med födelsedagsfest i nässjö hos carro för henne o mia:)
sen blir det hotellet. kommer en massa roligt folk dit och jag ska ha galet KUL!

som det ser ut nu blir det off course på lördag.
bankeryd here we go!
härligt med en helg där man är lite social hehe.. inte bara är hemma och chillar.
det behövs det med.. men inte denna helgen :D

ikväll blir jag bjuden på middag och det blir riktigt najs.
kvällsmatmys och massa tjöt.
I need it :) du är min pärla!


jag klarar mig så bra så, men ibland vill man krydda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela