Jonna Lidström.

sing for me

Publicerad 2008-01-16 08:42:21 i Allmänt,

jahopp. idag var man tvungen att gå upp 3 TIMMAR innan skolan börjar.
så himla segt.
men så är det när man måste åka tåg till plugget som bara går typ 2 ggr om dagen.

jaja. lite slötid nu.
rätt gött och spana runt på andras sidor höhö.

jag längtar till ikväll.
då blir det tjejkväll för hela slanten.
vi ska kolla på FÖRSONING! det ni!
ni är mina brudar and I love you :) you make my day.

jag kollade på Vänner.
nån som känner igen detta uttrycket:
"killar bara suger ur vår vind"
kan vara så ibland.

I need oxygen!

 25 januari. TAGGA utgång :) haha. nu blir det farligt på dansgolven.

ja nu får ni dras med mig några rader till för jag har inte mycket annat för mig än att skriva blogg just nu. finns det inget särskilt man kan skriva om?
joo. jag såg DIG idag. och jag vågade :) tihi.

där ja!
nähä. bilddagboken nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela