Jonna Lidström.

orrrrrk.

Publicerad 2008-01-28 19:27:08 i Allmänt,

aaaaaaa..

uuusch.
jag vill aldrig mer tänka på Gesällen.
det är verkligen det värsta i hela mitt liv,
förstör hela den här våren..
men samtidigt VILL jag ju ta Gesällen.
blir bara så arg och irriterad när jag inte hittar alla modelller jag behöver :/
vad ska jag göra då??
det ger mig ont i magen..

önskar bara man kunde lägga sig under ett täcke och sova ända fram till 28 april.
så är allt färdigt och fixat. körkortet med,. det ger mig också ont i magen.
sen är det bara studentresa, bal & studentens glada dagar kvar :)

alla dessa krav :/
men jag ser verkligen fram emot helgen v 10.
då drar marie o jag till e-tuna över helgen.
bort från allt här nere och bor ensamma i lina&arons lägenhet hela helgen. fyy vad najs!

menmen.
jag försöker ta varje dag i taget.
och som sagt så går jag ju inte ensam. tackolov <3
utan den vetskapen hade jag nog inte orkat ta mig igenom allt det här.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-01-28 21:41:53

Jag längtar dit jag med =) då ska du och jag leva livet

Postat av: Vilhelm

Publicerad 2008-01-29 23:50:38

Du får ta mig som gesäll-sak. Har du någon innan helgen 8-9 mars? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela