Jonna Lidström.

letaletaleta

Publicerad 2008-01-29 18:27:31 i Allmänt,

min kalender är borta! min alldeles underbara, viktiga kalender där jag skriver allt underbart viktigt som jag måste veta. haha. letaletaleta!

vilken dag idag alltså :)
bättre än igår!


svenska-lektion.
språkhistoria, shiiiet-tråkigt men det funkade.
sen håltimma till tolv.
ida o jag tog bussen till stan och fikade :) mumsigt o mysigt.
kundpass med två as-sköna kunder! härligt.

hemma nu.
käkat lite stroganoff och snart blir det träning.

TAGGA onsdag!
först en seg skoldag sen blir det hem.
men på kvällen drar jag o ida till nässjö igen.
träffar typ halva klassen.
sen blir det lite halv-utgång/fest på bryggeriet. men vi ska mest äta:) hehe
sen blir det övernattning i kattis nya hus. typ 5 pers.

Friluftsdag- Torsdag- Bowling!

heeeeeej.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-01-29 21:03:24

Låter som att de kommer bli en superbra dag imon för dig =).. själv ska jag upp vid 04.15.. STHLM here I come...hehe.
Spanar efter modell... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela