Jonna Lidström.

kom igen!

Publicerad 2008-01-10 06:59:37 i Allmänt,

jag ska orka.orka. orka

igår var en jobbig dag..
eller egentligen inte.. men faktum att jag satt på körskolan 3 timmar från 14.00-17.00 utan att ha ätit knappt nåt på dagen och ingen mat då heller, med sprängande huvudvärk, gjorde att det blev en jobbig dag. :/ :/
men sen fick jag träffa sandra, klippa pappsen och titta på 3 vänneravsnitt hehe.
då blev kvällen bättre.

svårt att somna igår.
why?

idag blir det skola till 16.15
hem och slänga i sig nån mat.
ner på körskolan och göra ett slut-test.
hem, byta om -  träning.
säääängen.
gonatt

helgen:
fredag blir salongen.
mys med marie på kvällen <3

lördag: LEDIG för en gångs skull.
ska fixa lite i lillasysters hår
plugga körkortsteori.
någon får gärna förgylla min lördagskväll :) ?!

typ så. ganska slapp helg framför. I need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela