Jonna Lidström.

JAA :)

Publicerad 2008-01-14 22:06:07 i Allmänt,

igår var det en himla sletadag.
mest plugg på körkortet och nervös inför det..
fick lite gött pepp på telefon och fina sms det var najs :)

idag gällde det.
satt 4 timmar på körskolan och övade idag på morgonen.
sen körde jag bilen med mor i till jkpg.
satt en timme innan och väntade.
tog ett fuuult kort haha.. som jag ska ha i 10 år.
gjorde provet. var sjukt nervös..
var inte alls säker på om jag skulle klara det.
men heeeey. det gjorde jag :) taaack för det! <3
blev lite shopping på A6 sen på det. naaajs.
och god mat på soyas.


imorn blir det färgkurs för hela slanten.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela