Jonna Lidström.

Helghelghelg

Publicerad 2008-01-12 14:56:38 i Allmänt,

detta underbara :)

fredag igår.
stressigt men roligt på salongen.
underbar myskväll med Marie.
lagade mat, åt godis och kollade på lääskis film.
fick jätterolig present. en Srap-book, med massa gamla bilder och minnen från våra liv ihop :)

idag har jag inte kommit så långt faktiskt.
ledig lördag.
klockan är snart tre.
min dag har sett ut såhär hittills:

gick upp halv tio. kunde inte sova längre.
åt frukost med päronen (filippa sov såklart)
kollade på 2 vänneravsnitt
slöade vid datorn. fick panik när jag inte kunde logga in på Bilddagboken.
men det löste sig sen. haha. I-landsproblem.
tränade en timma styrka&kondition - svettigt.
åt varma koppen till lunch.
nu har jag duschat och haft lite SPA-igt. det blev ansiktsmask & hårmask, skrubbning och fotfilning. underbart.

nu ska jag försöka ta tag i mitt körkortspluggande men det är  suupertråkigt.

hej så länge.

Gud hör min bön igen, lär mig ödmjukhet så jag kan likna dig ännu mer.
Gud du som älskar hjärtats brutenhet, du är den svages skydd, du tvättar trötta fötter, du läker våra sår.
låt ditt hjärta forma mitt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela