Jonna Lidström.

HELGEN

Publicerad 2008-01-27 20:57:53 i Allmänt,

tar slut grymt fort!

en sammanfattning:

fredag: födelsedagsfest för mia o carro.
utgång på hotellet efter det. mycket dansande och flamsande :)
hur roligt som helst!

lördag: ledig dag från jobbet, sov till halv tolv, chillade, tränade, drog med ett sävsjö-gäng till bankeryd på möte och konsert. massvis med folk överallt. man blev nästan helt yr i huvudet hehe. men gött :) träffade mycket najs folk och hade riktigt kul!

söndag: sov till halv elva, chillade till tolv typ. lagade mat åt mig, flippa o mamma.. jag är verkligen ingen mästerkock.. haha. jag glömde bort potatisen och började sminka mig istället.. när jag kom ner igen var det översvämning av potatisvatten på hela spisen :P menmen.. torkade upp och när mamma kom hem från jobbet fanns det inte ett spår och maten blev god ändå :)
jahopp. sen åkte jag till marie. där blev det film och fruktsallad & te :) mums.

ikväll: fixade mat till filippa och mig.. pappa var på mc-mässa i gbg o mamma på jobbet igen..
sen bakade jag en underbart god kladdkaka. <3 stolt! nåt kan jag iaf och det är baka kladdis :)
sen kollade jag och hon på ett vänneravsnitt ..

by the way..
jag har inte skrivt blogg i helgen för att internet är helt stört.
ena dagen funkar det.. andra dagen inte :/ duumt! men nu funkar det helt plötsligt och det är najs

snart ska jag sova för har inte blivit mycket sömn i helgen.
pust.
måste ladda upp för en ny vecka :)

don't leave me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela