Jonna Lidström.

GOTT NYTT ÅR

Publicerad 2008-01-02 17:41:29 i Allmänt,

det är 2008 och jag är grymt taggad.
detta året kommer bli hur bra som helst.
jag ska ta körkort, ta Gesällen, ta STUDENTEN, åka på missionsresa, leva livet, RESA :)

ja en massa skoj ligger framför. planerat och lite oplanerat.

nyår var kanon.
tillbringades med 200 pers.
underbara människor.
underbara möten.
underbara kramar <3

TACK

jag är nu 18 år :) DET NI!
blev firad på lägret med lite sång och paket.
blev firad igår när jag kom hem med.
då fick jag av familjen och släkten. riktigt roligt att fylla år ju :)

idag sov jag till elva.. sen gick jag upp och kollade på 4 vänner-avsnitt.
satt vid datorn, åt middag, gick ner med syster på stan, typ så..
nu blir det uppackning av grejer och sen blir det päsis-kväll med familjen.
fin middag och sen blir det Stardust & godis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela